Nieuwsbrief maart 2021
Met deze nieuwsbrief wil het bestuur van de VvE Heinekenplein u informeren over (de voortgang van) actuele onderwerpen die voor u van belang kunnen zijn.
Algemene ledenvergadering 2021
Het bestuur informeert u hierbij dat de Algemene Ledenvergadering digitaal gehouden gaat worden op donderdag 6 mei 2021 om 20.00uur. In april ontvangt u van het bestuur de agenda, jaarrekening, begroting en overige stukken die u van het bestuur gewend bent te krijgen met verdere informatie en instructie m.b.t. het digitaal vergaderen.
Gezocht penningmeester voor in het bestuur
Om te beginnen, de financiƫle administratie is uitbesteed. De penningmeester heeft hoofdzakelijk een controlerende en beleidsmatige functie. Je hebt toegang tot de administratie via een onlinesysteem. En alle rekeningen zijn daar ook al voor je in ge-upload. Met een paar uur per maand kom je er meestal wel mee uit. Dus heb je enig gevoel voor financiƫn en vind je het leuk om daarmee bezig te zijn, dan is dit je kans. Je hoeft zeker geen accountant te zijn om dit te doen. Daarnaast ben je betrokken bij het reilen en zeilen van de Flat. Je leert je medebewoners en de buurt beter kennen. Wil je ook een bijdrage leveren om de buurt leuker te maken voor jezelf en medebewoners, meld je dan aan!
Postbus stickers
Als u interesse heeft in een van deze stickers, kunt u Eric van der Hoest een mail sturen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) met uw voorkeur voor sticker en uw huisnummer, zodat hij deze sticker op uw postbus kan bevestigen.
Opschonen fietsenrek in kelder
Eric, de huismeester, zal binnenkort de fietsen in het rek in de kelder markeren (eenvoudig te verwijderen) om zo te selecteren of er fietsen staan die niet meer gebruikt worden. Over een aantal weken zal hij de fietsen waar de markering nog op zit naar de 12e verdieping verplaatsen en als niemand zich meldt zullen deze fietsen met een jaar naar het fietsdepot gaan.